11. prosince 2011

Nové pozadí

  Jak jste si mohli všimnout, máme nové pozadí blogu... tak nějak.


  Už nějakou dobu jsem chtěla změnu, ale z vlastní zkušenosti vím, že není nejlepší nápad změnit něco, na co už jsme všichni zvyklí. Hlavně mně osobně vadí, když majitelka webu doslova "překope" svůj blog, takže nikdo neví, co kde je. Určitě víte o čem mluvím. :-D
  No a tak jsem dostala nápad, že bych jen trochu oživila mé staré pozadí. Přidala jsem tam dvě oblíbené postavy z Harryho Pottera. Myslím, že každý pozná o koho jde, že? xD
  Doufám, že se vám můj vlastní výtvor líbí... Jo, dělala jsem to já sama několik předcházejících hodin. A pro ty - co mi chtějí vzkázat, že svůj čas jsem měla raději věnovat psaní - vzkazuji, že mě Nade již stihla peskovat. (Nic ve zlém Nade.) A nebojte píšu, sice ne tak, jak byste si přáli, ale píšu. Dokonce jsem napsala pár odstavců k Nové věštbě!

  S pozdravem ... Jutaki

PS.: Pokud máte nějaké dotazy a připomínky, tak je napište do komentářů.

9 komentářů:

  1. ooooh, dost dobrý :-D

    OdpovědětVymazat
  2. oni jsou úžasní. nevim kterej z nich je tady lepší. jestli lucius nebo severus. sem ráda že píšeš. chybí mi tvoje povídky.
    tess

    OdpovědětVymazat
  3. Ááááách. Takže naši osudoví muži k nám přišli na návštěvu. Doufám, že se zdrží hóóódně dlouho. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Och, kombinace Severuse a Luciuse... mňam, mám ráda tvoje povídky, je radost je číst. Moc se těším na pokračování a doufám, že bude brzo. Kitti

    OdpovědětVymazat
  5. Nemám rada zmeny, ale táto návšteva sa mi páči :) A Severus ako obvykle stojí napaprčený akoby sa čo najskôr chcel zdekovať preč. Ale Lucius :) ten je vždy v pohodičke :) Krásne pozadie a hlavne je fajn to oznámenie, že píšeš :)
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  6. Ooooo, teď jsi mě opravdu potěšila :)) :D Úžasný!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Lucius pokojně sedící vedle toho pekelného mudlovského vynálezu, kterému se říká televize?! To je tedy šok! :-D Dobře mu tak. Ještě kdyby tak chtěla vybuchnout obrazovka :-D
    Já Luciuse nemusím a proto se mi moc stýská po povídce Vítězstvím to nekončí. Bude pokračování? Prosííím...

    Mája

    OdpovědětVymazat
  8. Můžeš si klidně myslet, že ta televize je nedostatkem prostředků k rekonstrukci nebo menší škodolibostí z naší strany. xD

    Pokračování bude... někdy.

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se tvoje pozadí líbí (pozadí stránek, ne to druhé :D Už jsem úplně poznamenaná povídkou Vábení moci, tady vidíte, na co myslím :D).
    Nejvíc se mi líbí spojení Luciuse a televize :)
    larkinh

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář. :-)