13. listopadu 2016

Jen tak mimochodem

Dlouho jsem tu nebyla a s překvapením zjišťuji, že jsou tací, kteří tento zapomenutý a trestuhodně zanedbávaný blog stále navštěvují.


Lidi, jste normální?! :-D

Ne, neberte to jako výtku, či napadávání vašeho duševního stavu. Jen si prostě myslím, že něco takového si prostě (v žádném případě) nezasloužíme. Naopak si toho strašně vážím. Co k tomu dodat. Jste prostě BEST.

Mám za sebou docela obtížné období (nebudu vás obtěžovat detaily), následované náloží sebelítosti a prokrastinace. Zvláštní slovo... prokrastinace... a ještě zákeřnější stav. Strašně špatně se překonává. Jenže najednou jsem zjistila, že se s tím potýkám v každém směru svého života a začíná to být k nežití. Máte s tím někdo zkušenost?

Můj život se ubíral z jarní únavy, přes letní malátnost k podzimní depresi, aby se zachumlal do zimního spánku.

Nicméně! Včera mi brácha opravil topení v mém single pokojíčku a v pátek jsem si v IKEA koupila apartní papučky pro zamrzlé... a ejhle! Nějak se do mě vlil (už naprosto neočekávaný) elán a já zatoužila po věcech, které mě dřív tak bavily a měla jsem je ráda.

Takže na závěr: LIDI, DRŽTE MI PALCE!

Vaše NADE :-D

8 komentářů:

  1. Super,ze sa ti zivotna miazga vliala do zil a vratila si sa....

    OdpovědětVymazat
  2. Snad to bude dlouhodobý stav, neřku-li trvalý. :D
    Díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky to znám a chápu te,bohužel z toho se musíš dostat sama. Ja neco podobného zazivala, kdyz jsem musela přepisovat bakalarku. Chce to pozitivní přístup a proste se k věcem odhodlat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to už jsem taky pochopila... Že to prostě samo nepřejde. Díky za účast.

      Vymazat
  4. no né! Tak to mě těší, že se zkoušíš zase rozepsat a postsavit se všemu čelem! Držím Ti palce. Sachmet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za podporu. Věřím, že ji budu ještě potřebovat. ;-)

      Vymazat
  5. We believe in you.
    We believed in you and now you are in safe and [přestala mě bavit angličtina] nejúžasnější autorka, jíž díla čtu. :*

    OdpovědětVymazat
  6. ano pořád a stejně nic ... :( doufám že se dále rozepíšeš a tyhle stránky nepůjdou do kopru

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář. :-)