29. listopadu 2010

Omluva

Omlouvám se, že jsem nic nepřidala, ale měli jsme doma půjčené knížky a museli jsme jsme je vrátit co nejdříve.  Nechci vás nijak zanedbávat a když se zamyslím napadá mě, že z toho budete mít něco i vy. 

1. Byli to samé knížky o upírech. Takže mám spousty možností ke zvažování.
2. Trochu se změní způsob psaní povídky. (Nechte se překvapit.)
3. Ta tu dobu jsem měla spoustu času ke zvažování budoucího vývoje povídky.
4. Usmálo se na mě štěstí, protože mi povídky začne betovat Rochelle. :-)

Pokusím se přidat další díl co nejdříve (asi do pátku), ale to záleží na tom co si na mě učitelé zase vymyslí. Zítra píšeme dvě velké písemky. :-P 


PS.: Konečně jsem zjistila, jak sem nahrát obrázky, ale i tak ode mě nečekejte zázraky! :-)

4 komentáře:

  1. Už se nemůžu dočkat až něco přibyde a ono pořád nic. Honem prosím, nebo pojdu nedočkavostí :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Nade: prosím přidej něco. Budu tady pořád otravovat uvidíš vrrrrrr.!!!! Hajmi

    OdpovědětVymazat
  3. Fňuk, fňuk - kdypak bude nová kapitolka, smutně prosebně kňourááám. :´-(

    OdpovědětVymazat
  4. Ohledně povídky... mám menší problém s betou. Nemůže mi poslat opravenou povídku (a to je k tomu ještě krátká)... přinejhorším to potrvá maximálně 6 dní(neptejte se jak jsem přišla na tenhle časový úsek, blbě se to vysvětluje), ale pokud najdeme způsob jak mi to odeslat, tak by se to tu mělo objevit co nejdříve!

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář. :-)